Cookie logo Ennatuurlijk gebruikt ook cookies

Voor een optimale werking van Ennatuurlijk.nl en Mijn Warmte gebruiken wij cookies. Onder andere om de inhoud van de websites beter af te stemmen op uw wensen, verbeteringen aan te brengen en de koppeling met social media eenvoudiger te maken. Bent u bekend met cookies en accepteert u het gebruik ervan? Kies voor 'accepteren'. Wilt u meer weten? Onder instellingen leest u meer over cookies en kunt u uw cookie-voorkeuren aanpassen.

Inloggen op ? Klik dan hier
Bent u een ? Klik dan hier
Ennatuurlijk Logo

U bent hier: vragen & antwoorden - verhuizen

Veelgestelde vragen

Wat als ik ga verhuizen?
FAQ arrow image

Geef uw verhuizing door via Mijn Warmte.

Hoe geef ik mijn verhuizing door?
FAQ arrow image

Dit kan online via Mijn Warmte.

 

Noteer op de dag van de sleuteloverdracht de meterstand(en). Mocht u deze niet bij de hand hebben tijdens het doorgeven van uw verhuizing, dan verzoeken we u binnen 5 werkdagen na sleuteloverdracht de meterstanden door te geven via Mijn Warmte.

 

Het niet tijdig doorgeven de meterstand(en) kan leiden tot berekende meterstand(en) op de eindafrekening.

Bij een afmelding ontvangt u op uw nieuwe correspondentie adres een eindafrekening van uw oude woning. 
 

Bij een aanmelding ontvangt u schriftelijk een bevestiging met ingangsdatum van de warmtelevering, de meterstanden en het maandelijkse voorschotbedrag op uw nieuwe adres.

Vergeet niet uw correspondentieadres door te geven, dit kunt u wijzigen via Mijn Warmte.


 

Ik ben al verhuisd, waarom moet ik nog steeds betalen?
FAQ arrow image

Wij hebben uw verhuizing niet of niet tijdig ontvangen. Geef uw verhuizing door via Mijn Warmte. Wij maken voor u een eindafrekenig op. Op de eindafrekening verrekenen wij de voorschotten welke betrekking hebben op uw bewoningsperiode. Alle onterecht in rekening gebrachte voorschot(ten) verrekenen wij indien mogelijk met uw eindafrekening. Op Mijn Warmte treft u onder 'factuurinformatie' een update van uw openstaande saldo.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn oude pand tijdelijk aanhoud, bijvoorbeeld in verband met verbouwen?
FAQ arrow image

Als u in uw oude woning warmte afneemt van Ennatuurlijk, blijft u aangemeld tot het moment dat uw de woning verlaat.

Heeft uw nieuwe woning ook warmte van Ennatuurlijk? Dan dient u dit pand vanaf het moment dat u verantwoordelijk bent ook aan te melden voor Warmte.

 

Klik hier om uw verhuizing door te geven.

 

Ik verhuis naar een adres zonder warmte, wat moet ik doen?
FAQ arrow image

Geef uw verhuizing door via Mijn Warmte. Zodra wij voor u de eindafrekening opgemaakt hebben, worden de eventueel teveel betaalde voorschotten hierop verrekend.

Mijn woning staat leeg, kan ik het pand afmelden?
FAQ arrow image

Zolang de woning in uw bezit is, bent u verantwoordelijk voor de warmte. Indien de woning bijv door verkoop leeg staat, dan kunt u uw voorschot via de Voorschotmanager op Mijn Warmte verlagen.

Waarom zie ik niet al mijn betaalde voorschotten op de eindafrekening?
FAQ arrow image

Op de eindafrekening verrekenen wij de voorschotten welke betrekking hebben op uw bewoningsperiode. Alle onterecht inrekening gebrachte voorschot(ten) verrekenen wij indien mogelijk met uw eindafrekening, nadat deze is opgesteld. Op Mijn Warmte treft u onder 'factuurinformatie' een update van uw openstaande saldo.

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?
FAQ arrow image

Uw afmelding kunt u doorgeven via Mijn Warmte.  Als u de verhuizing doorgeeft hebben wij de verhuisdatum en meterstand van sleuteloverdracht nodig. Als u de meterstand nog niet heeft, omdat de verhuisdatum in de toekomst ligt, vragen wij u de meterstand later alnog door te geven


Let op: Het niet tijdig doorgeven van uw meterstand(en) kan leiden tot berekende meterstand(en) op de eindafrekening. 

Ik heb warmte in mijn nieuwe woning, hoe meld ik mij aan?
FAQ arrow image

Geef uw aanmelding door via Mijn Warmte.

Mijn woning ga ik verhuren of is verkocht, wat moet ik doen?
FAQ arrow image

Gaat u uw koopwoning verhuren of is de woning verkocht? Dan ontvangen wij graag van u een afmelding, maar ook van de huurder(s) / kopers een aanmelding. Dit kan doorgegeven worden via Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, gaan wij voor u een eindafrekening opmaken.

Zijn er kosten verbonden aan het verhuizen van mijn gegevens bij Ennatuurlijk?
FAQ arrow image

Nee, dit kost u niets.

Pijl plaatje Mijn Warmte

Online gegevens inzien en wijzigen? Dat kan met MijnWarmte.nl
inloggen Mijn Warmte



Pijl plaatje Mijn Warmte aanvragen

U kunt hier een Mijn Warmte account aanvragen.
aanvragen Mijn Warmte


Menu image