Cookie logo Ennatuurlijk gebruikt ook cookies

Voor een optimale werking van Ennatuurlijk.nl en Mijn Warmte gebruiken wij cookies. Onder andere om de inhoud van de websites beter af te stemmen op uw wensen, verbeteringen aan te brengen en de koppeling met social media eenvoudiger te maken. Bent u bekend met cookies en accepteert u het gebruik ervan? Kies voor 'accepteren'. Wilt u meer weten? Onder instellingen leest u meer over cookies en kunt u uw cookie-voorkeuren aanpassen.

Inloggen op ? Klik dan hier
Bent u een ? Klik dan hier
Ennatuurlijk Logo

U bent hier: vragen & antwoorden - persoonsgegevens

Veelgestelde vragen

Ik heb een ander e-mailadres en/of telefoonnummer. Hoe kan ik dat wijzigen?
FAQ arrow image

U kunt uw e-mailadres en/of telefoonnummer wijzigen in Mijn Warmte.

Mijn partner is onlangs overleden en ik blijf op dit adres wonen. Kan ik de overeenkomst en betaling op mijn naam zetten?
FAQ arrow image

Gecondoleerd met het overlijden van uw partner. Wij wensen u veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. Onze medewerkers zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur via het telefoonnummer 085-2734567 (lokaal tarief).

Een familielid van mij is onlangs overleden. Kan ik de levering stopzetten en de overeenkomst beeindigen?
FAQ arrow image

Gecondoleerd met het overlijden van uw dierbare. We wensen u veel sterkte bij het verwerken van dit verlies. U kunt de correspondentie op naam van de erven zetten.

Wanneer de woning verkocht is dan kunt u dit samen met de meterstand(en) telefonisch bij ons melden. Wij beëindigen dan de levering en u ontvangt binnen 14 werkdagen de eindafrekening.

Betreft het een huurwoning? Dan ontvangen wij graag de datum van sleuteloverdracht met de meterstand(en). Wij beëindigen dan de levering en u ontvangt binnen 14 werkdagen de eindafrekening.

We verzoeken u daarom telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. Onze medewerkers zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur via het telefoonnummer 085-2734567 (lokaal tarief).

Ik heb een nieuw correspondentieadres, hoe kan ik dit wijzigen?
FAQ arrow image

U kunt uw correspondentieadres wijzigen in Mijn Warmte.

Ik heb een nieuw rekeningnummer, hoe kan ik dit wijzigen?
FAQ arrow image

U kunt uw rekeningnummer wijzigen in Mijn Warmte.

Ik en mijn partner zijn gescheiden, kan ik het contract omzetten naar een andere naam?
FAQ arrow image

Helaas is het niet mogelijk om een naamswijziging door te geven. Wij dienen hiervoor een nieuw contract aan te maken op naam van de persoon die verantwoordelijk is voor de warmte.

Wij hebben hiervoor een kopie nodig van de echtscheidingspapieren, waarop de datum van scheiding genoteerd staat. Zijn er geen papieren, dan ontvangen wij graag een kopie van een voorlopige voorziening. Ook hierop dient de datum te staan wanneer de voorlopdige voorziening in gaat.

Tevens hebben wij de meterstand nodig van de desbetreffende datum. Indien er geen meterstand bekend is, berekenen wij voor u de meterstand aan de hand van de laatste uitgelezen standen.

Bij overige vragen, raden wij u aan telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. Onze medewerkers zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur via het telefoonnummer 085-2734567 (lokaal tarief).

Pijl plaatje Mijn Warmte

Online gegevens inzien en wijzigen? Dat kan met MijnWarmte.nl
inloggen Mijn Warmte



Pijl plaatje Mijn Warmte aanvragen

U kunt hier een Mijn Warmte account aanvragen.
aanvragen Mijn Warmte


Menu image