Cookie logo Ennatuurlijk gebruikt ook cookies

Voor een optimale werking van Ennatuurlijk.nl en Mijn Warmte gebruiken wij cookies. Onder andere om de inhoud van de websites beter af te stemmen op uw wensen, verbeteringen aan te brengen en de koppeling met social media eenvoudiger te maken. Bent u bekend met cookies en accepteert u het gebruik ervan? Kies voor 'accepteren'. Wilt u meer weten? Onder instellingen leest u meer over cookies en kunt u uw cookie-voorkeuren aanpassen.

Inloggen op ? Klik dan hier
Bent u een ? Klik dan hier
Ennatuurlijk Logo

U bent hier: vragen & antwoorden - mijn warmte

Veelgestelde vragen

Wat kan ik allemaal doen op Mijn warmte?
FAQ arrow image

Met Mijn Warmte kunt u snel en eenvoudig online uw gegevens inzien en/of wijzigen.

De voordelen van Mijn Warmte:

  • Online uw meterstand doorgeven
  • Online uw financiële gegevens wijzigen
  • Online uw persoonsgegevens inzien
  • Online via de Voorschotmanager uw voorschot monitoren

Klik hier voor meer informatie.

Waarom kan ik niet inloggen?
FAQ arrow image

Als u niet kunt inloggen op Mijn Warmte kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Heeft u nog nooit een account aangemaakt? Klik hier om een account aan te maken.
  • Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik hier om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Waarom kan ik de website mijnwarmte.nl niet openen?
FAQ arrow image

U werkt dan waarschijnlijk nog met een verouderdere browser, zoals bijv. Windows 95 met Internet Explorer 5. U zult deze dan eerst moeten updaten, zodat uw browser voldoet aan de strengere eisen.
 

Waarom ontvang ik geen e-mail nadat ik me heb geregistreerd op Mijn Warmte?
FAQ arrow image

Nadat u een account heeft aangemaakt, ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Als u geen e-mail ontvangt kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Uw spamfilter houdt onze bevestigingsmail tegen. Controleer uw spambox en gebruik de gegevens in de bevestigingsmail om de registratie te voltooien.
  • Uw e-mailadres is onjuist ingevoerd. Hierdoor is de bevestigingsmail met uw wachtwoord niet naar uw e-mailadres gestuurd. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice. Onze medewerkers zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur via het telefoonnummer 085-2734567 (lokaal tarief).
Pijl plaatje Mijn Warmte

Online gegevens inzien en wijzigen? Dat kan met MijnWarmte.nl
inloggen Mijn Warmte



Pijl plaatje Mijn Warmte aanvragen

U kunt hier een Mijn Warmte account aanvragen.
aanvragen Mijn Warmte


Menu image